Maragall, sobre el nou fitxatge de Valls: “Corbacho és el sentit figurat de la desintegració del PSC”

L'alcaldable republicà insisteix en signar un "compromís d'unitat" republicana abans de les eleccions municipals

|

- Publicitat -

El candidat d’ERC per a les eleccions municipals a Barcelona, Ernest Maragall, ha valorat el nou fitxatge de Manuel Valls, Celestino Corbacho, com a número dos de la “candidatura transversal, liberal i progressista”. El veterà ha dit que “tothom té el dret a ubicar-se” mentre que ha afegit que “és el sentit figurat de la desintegració del PSC”. Alhora, Maragall ha insistit en “l’acord d’unitat” de les forces independentistes, que “ha d’estar a punt abans de les eleccions” mentre que ha prioritzat coalicions “progressistes i republicans” que portin l’estabilitat al consistori.

Publicitat

En aquest sentit, l’alcaldable ha renunciat un altre cop a pactar amb els socis del 155, incloent-hi els socialistes de Collboni: “És impossible que arribem a cap acord amb el PSC, Valls i el PP”, ha sentenciat. Maragall també resta expectant de saber si l’extrema dreta es presenta per la carrera de les municipals de Barcelona.

La Barcelona del 80%

“Acords que permetin fer explícit el bloc del 80%” ha reiterat Maragall. El defineix com el bloc del “sobiranisme i democràcia” perquè, diu, vol que Barcelona estigui compromesa en aquesta línia i direcció. “És el nostre objectiu”, ha sentenciat.

Et pot interessar  ERC exigeix al Govern que torni a negociar amb els sindicats de l'educació
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí