Diputats independentistes al Congrés debatran sobre el manifest en defensa del dret a l’autodeterminació

|

- Publicitat -

L’organització “Madrileños por el derecho a decidir” ha organitzat una taula rodona al Centre Cultural Llibrería Blanquerna, on diversos diputats nacionalistes i independentistes del Congrés, debatran sobre la plurinacionalitat i el sobiranisme aquest dimecres a la tarda. El debat comptarà amb els diputats Laura Borràs de JxCatOskar Matute de Bildu, Joan Josep Nuet d’ERC, Mireia Vehí de la CUP i amb Néstor Rego del BNG.

Publicitat

El debat ve precedit de la Declaració de la Llotja de Mar, un manifest que es va firmar el passat octubre del 2019 on diversos partits nacionalistes de tot l’Estat i de Catalunya, reclamaven un acord polític sobre la crisi catalana, la defensa del dret a l’autodeterminació, i la llibertat dels presos polítics.

La sentència també criticava amb fermesa la sentència de l’1-O del Tribunal Suprem i afirmava que Espanya està lluny de ser un Estat plenament democràtic.

Et pot interessar  Malestar a ERC: La cúpula imposa l'acord de pressupostos sense sotmetre'l a votació directa del CN
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí