Un militar espanyol no diferencia un simulacre de la realitat i atonyina a un company

|

- Publicitat -

El resultat de participar en un simulacre militar i no saber-se mesurar, és la presó per aquest cabo mayor de l’exèrcit, que ha estat condemnat pel Tribunal Militar Territorial Quinto.

Els fets van passar entre el 17 i el 24 de juny a l’illa de Fuerteventura, durant un exercici militar on hi va participar un equip operatiu del “Grupo de Operaciones Especiales“.

Publicitat

Un militar i la seva dona formaven part d’aquest simulacre on ells se suposa que havien de fer de terroristes. Quan es va decidir detenir a la parella, un soldat s’hi va acostar, seguint ordres, amb intenció de “reduir-los“, i va posar la mà a l’esquena del militar. Però segons l’informe de la sentència, “el cabo mayor es va girar de sobte, i va donar dos cops de puny al soldat, i després va fugir corrent amb la dona”.

Queda clar, doncs, que en algun moment el militar no va entendre que formava part d’un simulacre i que, efectivament, havia de quedar “reduït”, en lloc de començar a pegar als companys de l’exercici.

 

 

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí