Ara fa 20 anys…

|

- Publicitat -
Va caure el mur de Berlín, no us penseu que jo ho sabia i que ho tingues com una data marcada en el meu calendari mental ni molt menys, pero avui a classe d’ història el professor s’ ha possat a explicar-nos que avui feia 20 anys d’ alguna cosa, ho ha deixat com a una pregunta oberta i tots els estudiants em dit moltes barbaritats i coses poc afluents amb la respotsa que el professor esperava sentir.
A la fi ens ho ha hagut d’ explicar ell, despres ha estat quan he recordat que ahir vespre vàren fer un reportatge a la televisió que ho explicava,que podreu veure a continuació…
Despres de la breu explicació del professor ens ha començat a pasar una pelicula que reflexa el que va passar i la veritat a mi m’ ha conmogut força, el fet de que les families i amics estiguesin separats per grans plataformes de formigó, i que aixo provoques tants problemes com v aprovocar, pero que al final la gent pogues derrivar el mur i d’ alguna manera refer la seva vida, fa sentir a la gent que som utils per a la societat.
Què en penseu?
Publicitat