La resposta de Tardà a la sentència de l’1-O

|

- Publicitat -

Joan Tardà creu que la convocatòria d’eleccions a la Generalitat és una de les mesures que ha d’adoptar l’independentisme, com a resposta a la sentència del judici de l’1 d’octubre. En un missatge al seu compte de Twitter, l’exdiputat d’ERC al Congrés aposta per combinar l’acció institucional amb la popular. En aquest sentit, Tardà vol “mobilitzacions pacífiques, cíviques, permanents i massives”; junt amb les mesures provinents de l’àmbit institucional “denunciem la injustícia i afirmem l’anhel de llibertat”.

Publicitat

 

Et pot interessar  L'avançament electoral espanyol a principis d'any capgirarà les estratègies de tots els partits
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí