[Vídeo] Nou moment vergonyant de Rajoy que s’oblida del nom de l’alcalde d’Alacant

|

- Publicitat -
El president del Gobierno ha assistit aquest dissabte a un acte del partit per a celebrar que el consistori torna a estar governat pel PP. Durant l'acte, Rajoy s'ha dirigit a l'alcalde d'Alacant i s'ha oblidat completament del seu nom. Un errada encara més remarcable si tenim en compte que venia de visitar l'Ajuntament amb ell mateix per a signar en el llibre d'Honor d'Alacant abans d'anar a l'Auditori de la Diputació d'Alacant (ADDA) per a participar en l'acte.
 
Encara més colossal és la pifia si tenim en compte que l'acte dels populars estava motivada pel retorn a l'alcaldia del PP després de tres anys de govern del PSPV, Compromís i Guanyar Alacant en coalició.
 
Només començar la seva intervenció, tal com ha publicat el digital valencià LaVeu, Rajoy ha dit “benvolgut alcalde d'Alacant” i, mentre rumiava com li deien a l'amfitrió, ha afegit: “Que així es diu”. Tot seguit ha continuat amb el seu discurs sense recordar Luís Barcala.

 

Publicitat

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí