El PSOE suggereix celebrar totes les eleccions en una jornada

El ministre José Luis Ábalos "no descarta" que el 26 de maig de l'any vinent se celebrin eleccions generals, autonòmiques, municipals i europees

|

- Publicitat -

El Gobierno no descarta un avançament electoral i per tant, que el dia 26 de maig de l’any vinent se celebrin eleccions municipals, autonòmiques, generals i europees a la vegada. “No s’ha de descartar res”, ha assegurat José Luis Ábalos, ministre de Foment i secretari d’Organització del PSOE.

Publicitat

En aquest sentit, el dirigent socialista ha recordat que “qui pot dissoldre les Corts i convocar eleccions és el president” i Pedro Sánchez “utilitzarà aquest instrument amb responsabilitat”.

Et pot interessar  Junts acusa Salvador Illa d’executar una “desnacionalització premeditada” de Catalunya
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí