El cap de la policia espanyola a Navarra desitja que Rufián sigui “cornejat” als Sant Fermí

Daniel Rodríguez hauria afirmat que Tejero "és un soldat que ha posat la seva vida al servei d'Espanya"

|

- Publicitat -

Nou cas d’impunitat a les xarxes socials; el cap de la policia espanyola a Navarra hauria insultat diferents polítics catalans i espanyols d’esquerres. Segons informa Eldiario.es, Daniel Rodríguez López hauria titllat “imbècil patològic” a Gabriel Rufián per a continuació desitjar que el diputat d’ERC al Congrés sigui “cornejat” als Sant Fermí.

El mitjà digital també assegura que el policia va fer una piulada, on descriu Antonio Tejero, un dels promotors de l’intent de cop d’estat del 23-F, com “un soldat que ha posat la seva vida al servei d’Espanya”.

Et pot interessar  El COI admet en la seva resposta a Rull que s'ha d'aplicar una política de banderes "flexible i raonada" arran de la censura de senyeres
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí