Edició 2953

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 26 de agost del 2026

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 26 de agost del 2026

El cap de la policia espanyola a Navarra desitja que Rufián sigui “cornejat” als Sant Fermí

Daniel Rodríguez hauria afirmat que Tejero "és un soldat que ha posat la seva vida al servei d'Espanya"

|

- Publicitat -

Nou cas d’impunitat a les xarxes socials; el cap de la policia espanyola a Navarra hauria insultat diferents polítics catalans i espanyols d’esquerres. Segons informa Eldiario.es, Daniel Rodríguez López hauria titllat “imbècil patològic” a Gabriel Rufián per a continuació desitjar que el diputat d’ERC al Congrés sigui “cornejat” als Sant Fermí.

Publicitat

El mitjà digital també assegura que el policia va fer una piulada, on descriu Antonio Tejero, un dels promotors de l’intent de cop d’estat del 23-F, com “un soldat que ha posat la seva vida al servei d’Espanya”.

Et pot interessar  Exigeixen responsabilitats per l'abús policial i la catalanofòbia contra un diputat invident davant el silenci del Govern espanyol
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí