Edició 2101

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 27 de abril del 2024
Edició 2101

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 27 de abril del 2024

Les reflexions sobre el món virtual en clau d’humor marquen l’última campanya del 55è Festival de Sitges

|

- Publicitat -

ACN null – Les reflexions sobre el món virtual en clau d’humor marquen l’última campanya del Festival de cinema de Sitges. Angy Fernández i Iván Massagué són els protagonistes de l’anunci que ha elaborat l’agència China, amb la col·laboració de la productora Garage Films, i que ha dirigit el realitzador Sebas Alfie. La campanya se suma a l’homenatge que el certamen dedica als 40 anys de l’estrena de ‘Tron’, el clàssic de ciència-ficció que parlava de mons virtuals i intel·ligència artificial. L’espot podrà veure’s a TV3, als cinemes i durant les projeccions del propi Festival, així com al canal de Youtube del certamen.

En aquesta peça, dos amics del barri reflexionen sobre algunes de les preguntes que ‘Tron’ plantejava fa ja quaranta anys: com ens afectaran els mons virtuals o fins on pot arribar la intel·ligència artificial.

Publicitat

Sobre el procés d’ideació, l’equip de China ha explicat que els divertia “la idea d’abordar un tema tan complex i profund des d’un lloc inesperat. I és que no tot són Nolans i Kubricks, també ve de gust escoltar la visió de personatges igualment fascinants com l’Angy o l’Ivan”.

Aquesta peça audiovisual completa la campanya homenatge als 40 anys de ‘Tron’ iniciada per China, que va comptar en la seva primera fase amb una creativitat en mitjans digitals i exterior en la qual es barrejava l’estètica retrofuturista de la pel·lícula amb l’icònic goril·la del Festival de Sitges.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió