Edició 2102

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 27 de abril del 2024
Edició 2102

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 27 de abril del 2024

Alícia Serrat tanca la seva trilogia de l’amor al Maldà amb ‘El temps que no tindrem’

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-Després d’estrenar amb èxit de públic ‘Per si no ens tornem a veure’, el 2017, i ‘Tot el que no ens vam dir’, l’any següent, el Maldà tanca aquesta primavera la trilogia de l’amor creada i dirigida per Alícia Serrat amb el seu nou musical, ‘El temps que no tindrem’. Produïts per Daniel Anglès, cadascun d’aquests tres espectacles musicals parlen sobre l’amor des d’una perspectiva diferent. Si el primer s’aproximava a la idea de l’amor romàntic i el segon tractava l’amor “que ens fa mal”, el tercer muntatge s’endinsa en l’amor de la família “el primer que existeix”, en paraules d’Anglès. Mariona Castillo i el joveníssim Joan Mas protagonitzen el tancament de la trilogia, amb Dani Campos com a nou director musical. L’obra es podrà veure del 23 d’abril al 25 de maig, i en paral·lel el Maldà recupera els dos primers muntatges, amb la possibilitat de veure la trilogia íntegra els dissabtes.

Amb la perspectiva de qui mira enrere des de certa enyorança, el protagonista, l’Eduard Marquès, escriu, a cavall entre la realitat i la ficció, una declaració d’amor a la seva infància, a la seva família. L’escriptor (Joan Mas) i la seva mare (Mariona Castillo) comparteixen el protagonisme a ‘El temps que no tindrem’, un tancament de la triologia de l’amor amb aromes emocionals i musicals dels anys vuitanta. Alícia Serrat ha assenyalat que, com va passar amb la segona obra de la trilogia, la tercera neix en certa manera de l’anterior. Ja havia mostrat les “dues cares de l’amor”, ha explicat l’autora, que va decidir interrogar-se en aquesta ocasió per “l’origen de l’amor”. “Em venia de gust parlar de l’amor a la família. Perquè com estimen els teus pares és com estimes tu”, ha reflexionat Serrat. L’autora i directora, i també el productor de tota la trilogia i actual director de l’Onyric Teatre Condal, Daniel Anglès, han posat l’accent en la “excepcionalitat” que un muntatge musical i d’autoria catalana hagi tingut la possibilitat d’estrenar-se i de tenir recorregut a casa nostra.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió