Vueling ha experimentat aquest estiu un increment del 84,3% en nombre de passatgers respecte al mateix període de l’any passat. Entre juny i agost l’aerolínia de baix cost ha transportat més de 2 milions de passatgers, dels quals gairebé un milió corresponen a l’Aeroport de Barcelona, principal base i mercat de Vueling. La companyia aposta per continuar creixent tant pel que fa al nombre de passatgers i de vols com a través de la reducció de costos. Entre d’altres mesures, la companyia posarà en marxa aquest hivern noves freqüències de vol des del Prat i reforçarà les rutes a les ciutats de París i Sevilla. A banda, continuarà prenent mesures per seguir millorant les seves tarifes que per aquest any se situaran en uns 37 euros de mitjana, deu euros menys que el 2006.
Lázaro Ros, fundador i director general de Vueling, ha explicat el creixement que ha experimentat la companyia aquest estiu en roda de premsa. A més, la companyia catalana de vols a baix cost també s’ha referit que a l’Aeroport del Prat, base de la companyia, ha estat clau per al creixement de la companyia que ha estat del 40% respecte el nombre de passatgers de l’any passat.
Paral·lelament, Carlos Muñoz, fundador i conseller delegat de Vueling, ha dit que la companyia confia seguir amb els bons resultats obtinguts a l’Aeroport del Prat i aposta per la seva estratègia de creixement i ocupació a la nova Terminal Sud.