Una ‘millora de la gestió’, segons fonts de l’empresa, i l’augment de les vendes ha permès a PortAventura obtenir uns resultats abans de pagar els impostos, amortitzacions i interessos (EBITDA) de 54 MEUR, cosa que suposa un augment dle 10% respecte a l’any anterior.
La directora general de PortAventura, Mercedes de Pablo, creu que aquests resultats ‘avalen’ la decisió de fer del resort una destinació d’oci familiar atractiu durant tot l’any, desestacionalitzar el negoci.
Amb aquest objectiu PortAventura inaugurarà enguany tres camps de golf que donaran servei tant als jugadors i aficionats de la zona com de la resta de l’Estat i també d’altres estats que busquin destinacions més càlides a l’hivern on poder jugar.
Els tres camps de golf s’uniran enguany als tres hotels, el parc aquàtic i el ‘beach club’, que complementen l’oferta inicial de la companyia que va néixer el 1995 com a parc temàtic.
Per al 2009 el resort espera obrir un centre de convencions amb capacitat per a 4.000 persones amb l’objectiu de fer-se un lloc en el turisme d’empresa i convencions que es dóna, sobretot, en temporada baixa. L’any vinent, també, s’inaugurarà un nou hotel a la zona del ‘Far West’.