Diumenge, 1 d'agost de 2021 - Edició 1101
La República

L’infern de la C2 Nord

Malgrat aquest reestabliment provisional i parcial de la C2 Sud -tots els trens circulant per una via… de debò que una solució tan pobre no es podia haver habilitat 2 […]

Redacció
Redacció 20/11/2007

Malgrat aquest reestabliment provisional i parcial de la C2 Sud -tots els trens circulant per una via… de debò que una solució tan pobre no es podia haver habilitat 2 dies després de la catàstrofe?- Renfe segueix cobrint-se de glòria, i la companyia ferroviària continua fent mèrits per tal que al proper mes de març Zapatero se’n torni a Valladolid amb la cua entre les cames.

El dilluns negre que havia de reestablir la normalitat a la C2 Sud ha estat un infern per la C2 Nord, encara que pocs mitjans de comunicació se n’hagin fet ressò. El retorn de la circulació de combois des de Vilanova ha modificat completament tots els horaris de la línia Nord (direcció Granollers-Sant Celoni-Maçanet) de manera que els milers de passatgers d’aquesta línia, que no estaven avisats, han hagut d’adaptar-se a una modificació total dels seus horaris habituals.

Després de més de 10 anys amb horaris fixes -és a dir, amb trens passant cada hora als mateixos minuts- Renfe ha decidit modificar totalment aquests horaris, i els soferts passatgers no tenien on recórrer per tal d’aconseguir els nous horaris -no se n’han imprès encara díptics informatius- de manera que calia recórrer als informadors de les estacions per tal de treure’n alguna cosa del cert.

I els informadors de les estacions… Doncs tan eficients com sempre, contradient-se en la seva tasca desinformativa i amb aquell tan habitual desconeixement total del català.

Per si algun votant del PSC-PSOE de la C2-Nord encara pensava que el desastre de Rodalies no els afectava, Magdalena Alvárez i els seus sicaris de Renfe s’han encarregat de que milers d’usuaris més els maleeixin els ossos. Chapeau.