Dimarts, 27 de juliol de 2021 - Edició 1097
La República

Geli compra a Electrodomèstics Miró?

La cadena ultradretana Intereconomía -propietat de l’exdiputat del PP català Julio Ariza– s’ha fet popular a casa nostra per tot un seguit d’insults que un tertulià seu va proferir contra […]

Redacció
Redacció 28/06/2010

La cadena ultradretana Intereconomía -propietat de l’exdiputat del PP català Julio Ariza– s’ha fet popular a casa nostra per tot un seguit d’insults que un tertulià seu va proferir contra la consellera de Salut de la Generalitat de Catalunya, Marina Geli, acusant-la de ‘guarra‘, ‘puerca‘ i ‘zorra repugnante‘.

La situació va ser tant ofensiva que la conselleria ja ha anunciat que emprendrà accions legals contra Eduardo García Serrano, el tertulià que va criticar la campanya d’educació sexual per a adolescents del departament. Alhora, Geli també considera que els insults van ser tant contra la seva persona com també contra tots els catalans. ‘El país es divideix en dos blocs: els que tenen ètica i els que no en tenen’, va constatar Geli, que ha apuntat que seran els jutjats els que decidiran si hi ha delicte d’injúries o no però ‘la consciència personal i col·lectiva jutja molt més que els jutjats’.

Així doncs, a priori, sintonitzar Intereconomía no és una manera d’anar fent amics a Catalunya. Ni amics ni clients. És per aquest motiu que sobta veure com una cadena de venda d’electrodomèstics tan arrelada a casa nostra com és Miró -que tampoc no disposa de web en català- ha apostat per Intereconomía com a cadena sintonitzada durant aquest pont de Sant Joan per a promocionar els seus televisors. Dels centenars de canals que permet veure la TDT, aquest establiment de Miró ha escollit Intereconomía. Una tria a l’atzar? Una opció premeditada? Sigui com sigui, de ben segur que la consellera Geli no es trobarà entre els seus clients.