Raquel Sánchez rebutja la proposta de referèndum dels comuns: “No estem disposats a tornar al passat”

El govern espanyol, inamovible davant un hipotètic referèndum d'autodeterminació

|

- Publicitat -

La pseudoproposta dels comuns per incloure la celebració d’un referèndum d’independència a Catalunya en el programa de Sumar-En Comú Podem no ha agradat al PSOE. Malgrat que la candidatura ja ha matisat les declaracions de la cap de llista de Sumar a Barcelona, Aina Vidal, canviant el referèndum per una consulta que ratifiqui els acords de la taula de diàleg, la ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, s’ha mostrat contundent i inamovible davant un hipotètic referèndum d’autodeterminació.

La ministra ha replicat la proposta dels comuns assegurant que el PSOE no està “disposat a tornar al passat”. Així mateix, Sánchez ha recordat “l’experiència de la confrontació” que es va viure i ha apostat per “mirar al futur”.

Publicitat

Sánchez ha advocat per “parlar i negociar però sempre dins el marc de la Constitució“, la clàssica postura del PSOE, tot i que després aquest no es digna a tornar a reunir la taula de diàleg.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí