Crisi interna a Junts de Girona: Un sector de la coordinadora es posiciona en contra de l’alcaldable

|

- Publicitat -

Junts per Catalunya passa per un moment de desunió a Girona. Com avança El Punt Avui, un sector de la coordinadora s’ha mostrat crític amb Assumpció Puig, proclamada alcaldable per a les municipals del 2023.

Aquesta part de la formació no creu que sigui la candidata idònia i demana als dirigents nacionals que es repeteixi el procés de primàries. Així mateix, consideren que si es convoquen de nou, hi haurà més participació de la militància.

Publicitat

Assumpció Puig, que va anunciar al maig que es presentava, compta amb l’aval tant de l’actual alcaldessa, Marta Madrenas, com del president a l’exili Carles Puigdemont.

Et pot interessar  Junts acusa el Govern de ser còmplice de la persecució contra la llengua
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí