El president a l’exili Carles Puigdemont ha carregat contra les informacions que el posen sempre al mig dels conflictes que hi pugui haver entre els partits independentistes. En aquesta ocasió el diari ‘Ara’ treia en portada una notícia titulada “L’entorn de Puigdemont es decanta perquè JxCat abandoni el Govern”.
“Ja m’han posat la diana (naturalment, associat a conflicte)”, ha criticat en un fil a Twitter. “Posats a fer, ja podien haver titulat ‘La culpa és de Puigdemont’ i acabem abans”, ha reblat, indignat amb tots aquells que fiquen cullerada en els assumptes interns de Junts.
Per això, Puigdemont demana “respecte” i recorda que el partit va aprovar per unanimitat el que ha de fer en relació amb el pacte de govern. “Com a militant, jo m’expressaré en la consulta”, ha avisat.
Finalment, ha defensat que Junts té un “debat intern” sa i democràtic. “Fem política, no religió. Som un partit, no una església”, ha afirmat, categòric.
Ja m’han posat la diana (naturalment, associat a conflicte). Tant se val si no faig declaracions, si no concedeixo entrevistes i si no presideixo el partit: la qüestió és posar el meu nom pel mig. Posats a fer, ja podien haver titulat “La culpa és de Puigdemont” i a acabem abans. https://t.co/cFx7Hxo83m
— krls.eth / Carles Puigdemont (@KRLS) September 15, 2022


