Una usuària dels FGC denuncia la mala educació d’un empleat a qui ha demanat parlar català

|

- Publicitat -

La discriminació a la llengua catalana es viu en el dia a dia de tots els ciutadans de Catalunya per part de gent que ni tan sols vol fer l’esforç per adaptar-se a l’idioma del país on viu, però quan es tracta d’un empleat públic és encara més greu. Ha passat a l’estació de Gràcia dels ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya aquest mateix dilluns al matí.

Publicitat

Una usuària que agafava el tren ha assegurat a les xarxes socials que hi havia un empleat que es dirigia a tothom en castellà. En voler-hi posar remei, ella li ha demanat i remarcat que pot parlar català, i el que s’ha trobat ha estat una resposta maleducada del treballador. “Respon amb mala educació i es nega a informar-te correctament”, ha piulat, denunciant que aquest tracte “el paguem entre tots”, ja que es tracta d’una empresa del Govern.

La Plataforma per la Llengua s’ha posat a disposició de l’afectada per tal que denunciï el cas al seu servei de queixes.

Et pot interessar  La Fundació Joan Miró no considera que el català sigui un requisit per a ser-ne director, però sí l'anglès
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí