Junts manté el no a la reforma laboral després de reunir-se amb Pimec i la Intersindical-CSC

|

- Publicitat -

Junts per Catalunya ha afirmat aquest dijous que “no està en condicions” de donar suport a la reforma laboral impulsada pel Gobierno “d’acord amb les converses mantingudes fins ara” amb diferents agents socials i econòmics.

Publicitat

Avui s’ha reunit amb Pimec i dimarts ho va fer amb la Intersindical-CSC, amb els quals ha coincidit en la necessitat de construir un marc laboral propi per a Catalunya.

Alhora, el partit liderat per Carles Puigdemont ha subratllat que, al seu parer, la reforma del govern de Pedro Sánchez no resol “qüestions de fons” com la precarietat en els contractes temporals.

Et pot interessar  Junts reclama al Govern espanyol que les hipoteques i els lloguers desgravin igual que al País Basc
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí