El represaliat Carles Heredia critica que els partits independentistes segueixin “fent la gara-gara” a la UGT

|

- Publicitat -

El periodista represaliat per la policia que va ser detingut la setmana passada ha fet una interessant reflexió sobre el suport “d’alguns partits teòricament independentistes” a sindicats espanyols com la UGT. En una piulada, Heredia critica que “determinats partits segueixen fent la gara-gara a la UGT”, criticant que el sindicat espanyol “s’ha mostrat totalment insolidària i contrària als drets fonamentals” durant els últims temps. Heredia proposa que el Govern aposti “únicament per sindicats catalans” com a opció, i denuncia que se segueixi beneficiant el sindicat amb “subvencions i concursos, sobretot des d’una conselleria regentada fins fa poc per un altre ex-UGT”, picant l’ullet directament a l’exconseller de Treball Chakir El Homrani.

Publicitat


 

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí