L’alcalde de Manlleu decideix no dimitir després de la seva meditació a Montserrat

|

- Publicitat -

L’alcalde de Manlleu, Àlex Garrido, s’ha fet enrere i, finalment, no dimitirà després que, divendres passat, circulés a les xarxes un vídeo seu d’aquest estiu on se’l veia begut.

Publicitat

En un comunicat, Garrido agraeix el gran suport rebut des que es van publicar les imatges i assegura que “la mobilització, a tots els nivells, ha estat tan gran com inesperada”. Davant d’això, ha decidit “reconsiderar” la decisió d’abandonar l’alcaldia i anuncia que manté i referma el seu compromís amb la ciutadania de Manlleu i exhaurirà el mandat.

També explica que al proper ple portarà una proposta per abordar al conjunt del país sobre “l’exemplaritat dels representats polítics i els límits entre la vida pública i privada”.

Et pot interessar  ERC, el PSC i els Comuns gestionen perfils d'Instagram que imiten l'aparença de mitjans de comunicació
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí