Edició 2962

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 04 de setembre del 2026

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 04 de setembre del 2026

Un membre de la Policia Nacional, condemnat per espiar dones a través de bases de dades confidencials

Si les dones espiades es negaven a tenir relacions sexuals amb ell, el membre de la Brigada Provindial d'Informació de Madrid les amenaçava

|

- Publicitat -

Vuit anys de presó per revelació de secrets, un any per coaccions i 3.240 euros de multa. Aquesta és la sentència que el TSJ de Madrid acaba de confirmar per a l’agent de la Brigada Provincial d’Informació de la Policia Nacional, acusat d’utilitzar dades personals de bases policials per espiar dones. Un cop les aconseguia, intentava que així accedissin a tenir relacions sexuals de caràcter fetitxista amb ell.

Publicitat

La Cadena SER ha tingut accés a la sentència del Tribunal Superior de Justícia, on s’explica que entre 2015 i 2016, l’agent va utilitzar les seves contrasenyes fins a 17 ocasions per fer consultes personals de dones que havia conegut. Si les dones espiades es negaven a tenir relacions amb ell, les amenaçava.

Les víctimes que van denunciar són tres dones, testimonis dels quals els jutges en donen total credibilitat perquè coincideixen amb les dades. Quan elles decidien posar fi a la relació, les assetjava amb pretensions repetides i els hi etzibava dades personals per a coaccionar-les.

 

 

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí