El Govern demana fixar àrees sanitàries i no provincials pel desconfinament

|

- Publicitat -

La portaveu del Govern, Meritxell Budó, ha criticat aquest dimecres que el Gobierno fixi la província com a unitat bàsica territorial per dur a terme al seu pla de desconfinament, i ha demanat que es faci des de les regions sanitàries i les àrees bàsiques de salut.

Publicitat

“El Gobierno es torna a equivocar en fixar la província com la unitat bàsica territorial pel desconfinament. Les províncies no responen a criteris sanitaris ni funcionals”, ha manifestat en roda de premsa telemàtica des del Palau de la Generalitat.

Segons Budó, desconfinar d’acord amb regions i sectors sanitaris és “el més adequat i respon a la situació real del territori”, i ha assegurat que altres comunitats de l’Estat, inclús algunes governades pel PSOE, també demanen un confinament més racional.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí