[Vídeo] Una unionista va increpar Valls en la manifestació a Madrid en confondre el francès amb el català

Tasta la catalanofòbia que ell mateix ha difós

|

- Publicitat -

En les darreres hores, s’ha viralitzat un moment de la manifestació catalanòfoba celebrada a Madrid aquest cap de setmana que havia passat desapercebut. Es tracta d’una gravació  en que el candidat de ‘Ciudadanos’ a l’alcaldia de Barcelona -que, en diverses ocasions, ha titllat l’independentisme d’intolerant i supremacista- parla amb la delegació francesa de l’emissora Russia Today.

Ho fa, evidentment, en francès; però una assistent a la manifestació confon aquesta llengua amb la catalana. “¿Pero que está hablando, en catalán?”, li retreu, fent que li esclati a la cara el discurs d’odi que ell mateix ha difós sobre Catalunya.

Publicitat

Et pot interessar  GREU | Dos casos de catalanofòbia, un d’ells a Renfe, que constaten l’odi envers la llengua i els catalanoparlants
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí