‘El Economista’ es mofa de l’exili de Puigdemont amb un article sobre l’Erasmus

Només una pista: el seu fundador, Alfonso de Salas, també va ser fundador de 'El Mundo'

|

- Publicitat -

Ni tan sols la premsa econòmica té el decòrum de no convertir-se en l’altaveu mediàtic de l’ultranacionalisme espanyol. Així, ‘El Economista’ ha aprofitat un article sobre “consells per a afrontar una experiència Erasmus a l’estranger” per burlar-se de l’exili de Carles Puigdemont i comparar-lo amb aquest programa europeu per a estudiants.

I és que, a les xarxes socials, han il·lustrat l’article amb una fotografia del president legítim sense tenir en compte que a Espanya s’enfrontaria a dècades de presó pel simple fet d’haver organitzat un referèndum d’autodeterminació.

Publicitat

A dins l’article no es parla en cap moment de la situació política entre Catalunya i Espanya, perquè no té res a veure. Però no és estrany que, des de ‘El Economista’, hagin volgut mofar-se d’alguna manera de la injusta situació de Puigdemont. Només una pista: el seu fundador, Alfonso de Salas, també va ser fundador de ‘El Mundo’ el 1989.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí