Més d’un miler de persones es concentren davant la Delegación del Gobierno per exigir una solució per l’Open Arms

|

- Publicitat -

La convocatòria s’havia fet a través de les xarxes socials sota el nom de #JoAcullo a les set d’aquesta tarda davant la Delegación del Gobierno a Barcelona. També com a convocants hi ha la plataforma ‘Stop Mare Mortum’ i ‘Obrim Fronteres’.

La concentració es fa per a exigir a l’Estat espanyol i a Europa una resposta a les persones a bord del vaixell de l’ONG catalana Open Arms i del vaixell Ocean Viking. Durant els últims deu dies, han recollit centenars de persones i resten a la deriva esperant un port segur per a poder atracar.

Publicitat

Ni Espanya, ni Itàlia, ni França, ni Malta, ni Grècia s’han dignat a oferir una solució a la tripulació de les embarcacions, que ja comença a patir una situació extrema després de tants dies al mar.

>

La concentració té previst desplaçar-se fins a la seu de la UE.


Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí