Dimarts, 15 de juny de 2021 - Edició 1055
La República

Una campanya d’Agroterritori incideix en els beneficis en la salut i l’economia de consumir producte de l’Ebre

ACN Tortosa.-La Fundació Agroterritori ha presentat una campanya divulgativa de sis productes de proximitat de les Terres de l’Ebre. L’eslògan, ‘Aliments del territori, ja els coneixes?’, interpel·la el consumidor a […]

Avatar
Agències 26/05/2021

ACN Tortosa.-La Fundació Agroterritori ha presentat una campanya divulgativa de sis productes de proximitat de les Terres de l’Ebre. L’eslògan, ‘Aliments del territori, ja els coneixes?’, interpel·la el consumidor a descobrir com i on es produeixen i sobretot els beneficis de consumir-los. Menjar producte de proximitat, de temporada i de cultiu orgànic té efectes positius en el metabolisme i la genètica. Dignificar la feina del pagès incideix en la petjada emocional del sector primari en el territori i “reduir la distància de la terra a la taula”, amb productes de Km0 als restaurants, millora el context socioeconòmic. La campanya arranca amb fitxes de l’arròs, la taronja, la cirera, l’ametlla, l’oli, la cabra blanca de Rasquera.