Diumenge, 7 de març de 2021 - Edició 954
La República

Mango obre el seu canal de venda ‘online’ a terceres marques i comença amb la incorporació d’Intimissimi

ACN Barcelona.-Mango vendrà productes de la marca Intimissimi, propietat del Grup Calzedonia, a la seva pàgina web. Segons ha informat aquest dilluns a través d’un comunicat, l’empresa ha obert el […]

Avatar
Agències 22/02/2021

ACN Barcelona.-Mango vendrà productes de la marca Intimissimi, propietat del Grup Calzedonia, a la seva pàgina web. Segons ha informat aquest dilluns a través d’un comunicat, l’empresa ha obert el seu canal de venda ‘online’ a terceres marques per tal d’ampliar la seva oferta en categories de producte “complementari”. L’acord amb Intimissimi és el primer d’aquestes característiques, però la directora de l’àrea ‘online’ de Mango, Elena Carasso, no descarta noves aliances. “No volem convertir-nos en un ‘marketplace’ multimarca massiu, però volem estendre la nostra oferta comercial amb marques que encaixen amb el nostre posicionament”, comenta. L’acord amb Intimissimi tindrà una durada de tres anys i el servei estarà disponible a sis països europeus.

A partir d’aquesta primavera, els productes de la firma italiana es podran comprar a les botigues ‘online’ de Mango a l’Estat, als Països Baixos, Alemanya, el Regne Unit, Portugal i França. L’objectiu, però, és expandir-se “progressivament” a la resta de mercats on Mango ven a través del seu portal, segons ha especificat el grup.Segons Carasso, “l’ecosistema tecnològic que s’ha desenvolupat en els últims mesos per poder comercialitzar les col·leccions d’Intimissimi permetrà a Mango poder integrar noves marques”. En aquest sentit, ha assegurat que el grup “seguirà analitzant noves oportunitats que aportin valor a les nostres clientes, sent extremadament curosos amb l’encaix d’aquestes amb la marca Mango”.