Edició 2101

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de abril del 2024
Edició 2101

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de abril del 2024

L’espectacle del Cirque du Soleil previst per aquest estiu a Andorra, posposat fins al 2021

|

- Publicitat -

ACN Andorra la Vella.-La crisi del coronavirus ha obligat Andorra Turisme a replantejar-se “completament l’estratègia turística de cara a la campanya prevista per aquest estiu”. Així, la primera de les decisions preses ha estat posposar al 2021 l’espectacle del Cirque du Soleil. La companyia canadenca ha manifestat que, en les condicions actuals, no compta amb els recursos humans necessaris per tirar-lo endavant amb garanties, segons expliquen des d’Andorra Turisme. En aquest sentit, assenyalen “és impossible, en la situació d’aturada actual, garantir els assajos dels artistes, tant pel que fa a qualitat com a la seguretat dels mateixos”. A més, exposen que tampoc hi ha temps suficient per realitzar tots els ajustaments escènics necessaris.

La voluntat d’Andorra Turisme i del Cirque du Soleil és “focalitzar els esforços en l’edició de l’any vinent, tot aprofitant la feina realitzada fins ara amb l’objectiu d’enllestir-la i avançar les dates de comunicació de l’espectacle a partir de la propera temporada d’hivern”. Per tant, la idea seria reconduir el contracte i disposar, així, de dos espectacles els anys 2021 i 2022. De forma paral·lela, i tenint en compte que aquest estiu “serà complicat i incert quant a previsions d’afluència turística al país”, des d’Andorra Turisme s’emplacen al 15 de maig, si la situació està ja normalitzada, per definir possibles accions de dinamització que ajudin a complementar l’oferta en aquest períodeTambé s’ha acordat centrar els esforços en els mercats turístics de proximitat exclusivament, és a dir, Espanya i França, ja que s’entén que seran els més permeables. Així, i de forma temporal, es deixarà de comunicar al Regne Unit, Alemanya i Itàlia, entre altres països. Andorra Turisme està treballant en un nou missatge adaptat a la situació actual i que tindrà com a objectiu captar l’interès del possible visitant d’una manera clara, empàtica i sempre amb un to positiu.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió