Edició 2104

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 29 de abril del 2024
Edició 2104

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 29 de abril del 2024

‘L’Alegria que passa’, de Dagoll Dagom, guanya cinc guardons als Premis de la Crítica d’Arts Escèniques

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – ‘L’Alegria que passa’, el musical de Dagoll Dagom a partir de l’obra de Santiago Rusiñol, ha guanyat cinc guardons als Premis de la Crítica d’Arts Escèniques, entregats aquest dilluns al Teatre Romea de Barcelona. En concret, el muntatge ha aconseguit el premi al Musical, a l’Actor i l’Actriu de Musical (per a Eloi Gómez i Àngels Gonyalons respectivament), a l’Adaptació / Dramatúrgia (per a Anna Rosa Cisquella, Andreu Gallén, Ariadna Peya i Marc Rosich) i a la Música original / Adaptada (per a Andreu Gallén). ‘La plaça del Diamant’, del TNC, ha aconseguit dos premis, a Direcció (Carlota Subirós) i Espai Escènic (Max Glaenzel), igual que ‘Cavallet de mar o el peix invisible’, de Pau Coya, premi Novaeu i premi Revelació per al mateix Coya.

Presentada per Jofre Font i Laura Contreras, la gala d’entrega de guardons s’ha obert amb l’actuació musical de la ‘drag’ Jèssica Pulla.

Publicitat

‘Vudú (3318) Bixen’, d’Angèlica Liddell i coproducció de Temporada Alta i el Centro de Cultura Contemporánea Condeduque, ha aconseguit el premi Espectacle de teatre, mentre que ‘Le congrès ne marche pas’ ha aconseguit la categoria Vestuari (Albert Pascual).

Pel que fa a les interpretacions, Laia Marull (‘Love, love, love’) i Andreu Benito (‘L’home de teatre’) han guanyat en les categories protagonistes, mentre que Paula Malia (‘La nostra ciutat’) i Quim Àvila (‘Tots eren fills meus’) ho han fet en les de repartiment.

El jurat de dansa ha premiat ‘A beggining_expanded version’ d’Aurora Bauzà i Pere Jou com a Espectacle Nacional. En circ, ‘Solo’, de Roi Borrallas, s’ha convertit en la tercera proposta que guanya la categoria.

El jurat familiar ha premiat ‘An-ki’ de la Companyia Ortiga, mentre que el premi d’Arts de Carrer ha estat per a ‘Plata’, del Col·lectiu Big Bouncers.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió