Dimarts, 21 de setembre de 2021 - Edició 1153
La República

La Ribera d’Ebre desplega un pla d’acció per promocionar-se a través dels seus productes “des de la taula”

ACN Móra d’Ebre.-La Ribera d’Ebre ha començat a desplegar un pla d’acció de quatre anys per enfortir els vincles entre productors locals, agents turístics i restauradors. Es pretén fer valer […]

Avatar
Agències 09/12/2019

ACN Móra d’Ebre.-La Ribera d’Ebre ha començat a desplegar un pla d’acció de quatre anys per enfortir els vincles entre productors locals, agents turístics i restauradors. Es pretén fer valer els productes locals creant circuits curts de comercialització i promocionar la Ribera d’Ebre, també, “des de la taula”. Existeixen a la comarca unes 180 empreses productores que venen al client final i s’han iniciat accions per crear sinèrgies entre ells. Una d’elles ha estat la jornada, aquest dilluns, que ha reunit una quinzena de productors càrnics, d’oli, de mel, de vi o de dolços, entre d’altres. El pla també els ofereix assessorament per millorar la competitivitat i campanyes de sensibilització perquè es consumeixi producte de proximitat.