Edició 2099

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de abril del 2024
Edició 2099

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de abril del 2024

Els treballadors del 112 reclamen la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències

|

- Publicitat -

ACN Reus.-Els treballadors del 112 han reclamat aquest dimecres la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències durant la jornada de vaga que han convocat. Una vaga que a la pràctica no han pogut fer efectiva, després que la Generalitat decretés uns serveis mínims del 100%, situació que han lamentat. La plantilla s’ha concentrat al matí a les instal·lacions de la Zona Franca de Barcelona i a la tarda ho ha fet a les portes de l’edifici del 112 de Reus. Sota el lema “salvar vides no és un negoci” han denunciat que el 90% de la plantilla té una jornada reduïda i que les diferents empreses que al llarg dels anys han prestat el servei sempre han buscat obtenir beneficis en detriment dels seus drets i de la qualitat de l’atenció.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió