Dimarts, 3 d'agost de 2021 - Edició 1104
La República

TV3 torna a ser líder d’audiència després de tres anys

TV3 torna a ser líder d’audiència, segons les xifres dels audímetres. Feia tres anys que no passava, però aquest mes de gener Televisió de Catalunya ha estat la més vista, amb una quota de pantalla del 15,5%. L’audiència ha fet confiança a TV3 a l’hora de seguir els partits de futbol, programes com ‘Polònia’ i ‘Ventdelplà’- i, sobretot, en les diverses edicions dels ‘Telenotícies’. En els 31 dies de gener, TV3 ha liderat el rànquing un total de 13 dies, que ha coincidit amb 5 jornades en què es van fer transmissions de partits de futbol del Barça.

Redacció
Redacció 02/02/2009

Al gener, els informatius de TV3 han mantingut el lideratge a gran distància dels informatius de la resta de cadenes. El ‘Telenotícies migdia’, de dilluns a divendres, ha tingut una mitjana del 27,5% de la quota, gairebé deu punts per sobre de la segona opció més seguida. Per la seva banda, el ‘Telenotícies vespre’ lidera també la franja, amb el 23,1% de la quota. El cap de setmana, totes dues edicions dels ‘Telenotícies’ són també líders. El ‘Telenotícies cap de setmana migdia’ obté el 25,3% de la quota i l’edició del vespre, el 23,7%.

Especials com el de la presa de possessió del president dels Estats Units han marcat, també, puntes en les audiències i, igualment, la nova etapa del ’30 minuts’.

D’entre els deu programes més vistos al gener, n’hi ha set de TV3, que són, per aquest ordre, el partit de la Copa del Rei Barça – Atlètic de Madrid, en el lloc número 2; el partit Barça-Numància de la Lliga, en el número 3; ‘Crackòvia’, en el lloc número 4; ‘Ventdelplà’, en el lloc número 5; el ‘Telenotícies cap de setmana vespre’, en el lloc número 8; ‘Polònia’, en el lloc número 9 i el ‘Telenotícies vespre’, en el desè lloc.