Diumenge, 26 de setembre de 2021 - Edició 1158
La República

El debat electoral de TV3 acumula gairebé dos milions d’espectadors

La mitjana d’audiència va ser de 600.000 espectadors amb una quota de pantalla del 26%. El minut d’or va ser a les 22.28 amb 830.000 espectadors i una quota que fregava el 30%

Redacció
Redacció 10/02/2021
Foto de grup dels nou candidats a la presidència de la Generalitat moments abans de l'inici del debat electoral del 14-F a TV3 el 9 de febrer del 2021.

TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya aquest dimarts amb una quota del 17,9%, a 5,3 punts de la segona cadena, i va ser el millor dimarts des del 3 de novembre. La programació especial al voltant del debat electoral va fer un excel·lent resultat, amb una audiència acumulada d’1.895.000 espectadors. El programa més vist del dia va ser “E21: el debat”, amb una quota del 26% i 601.000 espectadors, i una audiència acumulada d’1.449.000 espectadors. La prèvia del debat, es va col·locar en el cinquè lloc del rànquing, amb 418.000 espectadors, una quota del 17,1% i una audiència acumulada d’1.397.000 espectadors.

 En novè lloc destaca “E21: el debat últim minut”, amb una quota del 27,5% i 293.000 espectadors, i pel que fa a l’anàlisi posterior, la van seguir 113.000 espectadors i va fer una quota del 19,1%. Pel que fa al minut més vist del conjunt de les 4 emissions va ser a les 22.28 amb 830.000 espectadors i un 28,7% de quota.

 Pel que fa a les audiències digitals, el debat va ser seguit en directe per internet per 66.000 usuaris únics. A Twitter es van enviar 173.000 missatges sobre els continguts del programa, de més de 36.000 autors diferents, que va suposar una mitjana de 120 tuits per minut. I en aquest cas, el minut d’or va ser a les 23.45, amb 1.073 missatges.