Una nova plataforma liderada per CCOO i UGT convoca una marxa el 12 de desembre per a “una sortida diferent de la crisi”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-Neix la plataforma ‘+Drets i + Justícia Social’, formada per una desena d’organitzacions encapçalades CCOO i UGT per reclamar “una sortida de la crisi diferent”, que no passi per “més retallades”. La plataforma també aplega entitats com la CONFAVC, el Col·legi d’Educadors Socials, el de Treball Social, el Consell Nacional de la Joventut de Catalunya, Marea Blanca o la Fede.cat i s’ha presentat aquest dilluns a la Plaça del Rei. En l’acte, durant el qual s’ha llegit un manifest amb 12 reivindicacions, s’ha anunciat la convocatòria d’una marxa el 12 de desembre que sortirà de plaça Urquinaona al migdia. L’agrupació és una “actualització” de plataformes com ‘Catalunya Social’ o ‘Prou Retallades'”, segons han explicat les entitats promotores.

En aquest cas, però, “no són una reacció a les retallades” sinó una crida a “construir una societat de progrés”, ha dit el secretari general d’UGT, Camil Ros.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió