Turisme de Barcelona encara “l’any de la recuperació” amb un pressupost de 44,35 milions pel 2023, gairebé 2 milions més

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El Consell General de Turisme de Barcelona ha aprovat els 44,35 milions d’euros del pressupost del 2023, que serà gairebé dos milions més que l’any passat (+4,7%). El consorci, que compta amb finançament públic i privat, ha acordat un increment del 22% de les accions de promoció adreçades als mercats emissors més estratègics com el nord-americà, l’Orient Mitjà, Turquia o alguns dels mercats del sud est asiàtic “que supleixen el mercat rus”, des de l’esclat de la guerra d’Ucraïna. El pressupost no inclou els 1,48 milions d’euros de l’Ajuntament per accions finalistes i que contempla la recuperació de l’activitat de comercialització de productes i experiències i un augment de l’activitat congressual per part del Barcelona Convention Bureau.

Així doncs, Turisme de Barcelona ha aprovat els comptes d’un any que ha de ser “el de la recuperació” pel sector turístic i que coincidirà l’inici del pla de promoció a la capital catalana de la Copa Amèrica; però també la Volta Ciclista i les efemèrides del pintor Pablo Picasso i l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner.

Publicitat

Tot plegat en un any que s’espera l’obertura completa de les fronteres a nivell mundial, amb l’única incògnita de saber exactament el moment en què es produeix l’obertura total d’Àsia, en especial de la Xina.

 

 

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió