ACN Ripoll – La nova alcaldessa de Ripoll, Sílvia Orriols, ha contactat per correu electrònic amb tota l’oposició (Junts, ERC, PSC, CUP i Som-hi Ripoll) per convocar-los a una trobada. En declaracions a l’ACN, ha dit que ho ha fet amb la voluntat de posar en comú els programes i treballar per Ripoll. “La meva intenció és parlar amb tots perquè han estat votats i no faré cap cordó sanitari absolutament a ningú”, ha subratllat. Segons ha dit, alguns han contestat i d’altres no. Qui sí ho ha fet és la cap de Junts, Manoli Vega, amb qui ja s’ha reunit aquest matí, en una trobada “breu” que no s’ha allargat més de 15 minuts. Vega ha explicat que ha aprofitat per recordar-li que ha de governar “per tots els ripollesos” i no només pels qui l’han votat.
Sílvia Orriols convoca l’oposició “per treballar per Ripoll”: “No faré cap cordó sanitari absolutament a ningú”
|
- Publicitat -
Publicitat


