Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de abril del 2024
Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de abril del 2024

Saplex tanca el 2020 amb una facturació de 61,5 milions d’euros, un 3% més que l’any anterior tot i la pandèmia

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-Saplex ha tancat l’any 2020 amb una facturació de 61,5 milions d’euros, un 3% més que l’exercici anterior, tot i l’impacte de la pandèmia de covid-19, segons ha informat la mateixa companyia en un comunicat. El fabricant de bosses d’escombraries i per a la congelació d’aliments ha invertit 7,3 milions d’euros per potenciar els seus plans d’expansió el 2020, un 12,3% més que el 2019. En concret, ha destinat 3,6 milions a ampliar la planta de Canovelles en 4.000 metres quadrats. La companyia ha incorporat 12 nous perfils a la seva plantilla, sumant 140 treballadors. D’aquesta manera, han pogut respondre a l’augment de la demanda, concentrada principalment en les bosses de congelació d’aliments, que han crescut a un ritme de doble dígit.

L’empresa ha tancat el 2020 amb una quota de mercat de bosses de congelació del 47,2%, una xifra que en el cas de les bosses d’escombraries és del 46%. Durant el 2020, l’empresa ha invertit 1 milió en maquinària; 2,7 milions en la incorporació de noves línies de fabricació de bosses d’escombraries, com el llançament de les seves bosses 100% compostables amb tancament fàcil que es comercialitzen a Mercadona sota la marca Bosque Verde. Des de la incorporació d’aquesta tanca, les vendes de les bosses compostables s’han registrat un increment superior al 50%, asseguren. En un exercici marcat per la pandèmia, la companyia segueix amb l’aposta inversora dels darrers sis anys, durant els quals han invertit prop de 30 milions amb l’objectiu d’augmentar i optimitzar la seva capacitat productiva. Així mateix, en els mesos més durs de la pandèmia -març i abril- Saplex va repartir per iniciativa pròpia una prima extraordinària als seus treballadors com a mostra d’agraïment a la valor, compromís i responsabilitat de la plantilla. Després de dos anys a Portugal amb una gamma de productes específics, l’empresa catalana ha quadruplicat les seves vendes mensuals respecte a 2019. A més, gràcies als establiments que el gegant dels supermercats Mercadona té previst obrir a Portugal al llarg de 2021, Saplex espera disparar les seves vendes al país en un 50% al llarg d’aquest any.A més, Saplex ha continuat amb la seva expansió internacional amb marca pròpia i ha entrat en dos mercats on encara no hi era present, Dinamarca i Colòmbia. La companyia amb seu a Canovelles ja comercialitza els seus productes a 15 països.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió