Edició 2095

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de abril del 2024
Edició 2095

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de abril del 2024

Reobre el primer gran hotel a Passeig de Gràcia amb una ocupació del 40% pel mes de juliol

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-A mesura que avança el desconfinament i es van reobrint les fronteres, el sector hoteler de Barcelona torna a aixecar la persiana. Aquest divendres ha obert el primer gran hotel a Passeig de Gràcia, l’Hotel Royal, amb una ocupació del 40% per aquest mes de juliol sobre un total de 124 habitacions. Segons el director general del grup hoteler Royal Hotels Barcelona, Àlex Puig, la situació és “més favorable de l’esperat”, però alhora apunta que el negoci viu encara moments “d’enorme incertesa”. Segons dades facilitades pel mateix establiment, el 25% de les reserves són de clients espanyols, mentre que el 75% restant corresponen a estrangers, la majoria procedents de països propers a l’Estat i des d’on es pot arribar en cotxe amb facilitat.

“Estem parlant majoritàriament de visitants procedents de França, Bèlgica, Luxemburg, Suïssa i Itàlia”, ha explicat Puig. Per altra banda, el director general del grup hoteler també ha comentat que durant els últims dies la metodologia de reserves “ha canviat totalment”. “Ens hem d’oblidar de l’antelació; ara ens entren reserves d’avui per demà i això ens suposa un repte a nivell operatiu”, diu, tot i que també reconeix que se sent satisfet per l’arribada de nous clients.Una nova campanya per reactivar l’economia de la ciutatDurant els mesos de confinament, l’Hotel Royal ha desenvolupat un projecte per oferir noves experiències als turistes i alhora reactivar l’economia de la ciutat. Sota el nom ‘Easy Life’, l’hotel ha posat en marxa una sèrie de campanyes destinades als diferents grups d’usuaris que s’allotgen a l’hotel en col·laboració amb diverses marques de Barcelona.Aquestes campanyes van destinades a parelles que han estat separades durant el confinament i que ara volen tornar a gaudir d’una escapada, a famílies que busquen ofertes culturals per descobrir la ciutat, a professionals que han exercit un treball essencial durant la quarantena, als majors de 60 anys, als ‘millenials’ i a aquells clients que viatgen per negoci.La seguretat com a prioritatDins el projecte ‘Easy Life’ també s’han inclòs una sèrie de mesures amb l’objectiu de garantir la seguretat de tots els hostes. En aquest sentit, l’Hotel Royal ha arribat a un acord amb l’hospital Quirónsalud per a donar servei d’assistència 24/7 a tots aquells clients que ho necessitin. Per altra banda, l’establiment ha definit nous protocols de desinfecció a totes les seves instal·lacions i ha entregat un kit de prevenció a cada visitant, que inclou una mascareta, guanys i gel hidroalcohòlic. Finalment, ha implantat un sistema per realitzar el ‘check in’ i el ‘check out’ mitjançant una aplicació mòbil i ha decidit que els esmorzars es faran de forma individual, sigui a la terrassa o al jardí de cada habitació.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió