Reclamen un front comú veïnal i més inversió de les administracions per millorar la convivència a la Mariola de Lleida

|

- Publicitat -

ACN Lleida – Una cinquantena de persones s’han concentrat aquest divendres a la Mariola de Lleida per rebutjar els últims successos violents al barri, alguns dels quals amb ferits per apunyalaments. Els concentrats han llegit un manifest en el qual s’ha “condemnat” aquests fets i també s’ha instat als veïns de la zona a treballar conjuntament per millorar la convivència en aquesta part de la ciutat. A més, s’ha demanat a les administracions un “gran pla de xoc” i que “es mullin” amb més inversió per millorar el barri. “Volem fer un front comú de treball social i comunitari perquè la gent recuperi la confiança en el barri i no estiguem tan estigmatitzats”, ha expressat el president de l’associació veïnal, Isaac Caballero.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió