Edició 2094

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 19 de abril del 2024
Edició 2094

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 19 de abril del 2024

Nissan anuncia un reajustament de les operacions regionals per “accelerar” el pla de transformació de negoci

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-Nissan ha anunciat un reajustament de les operacions regionals per accelerar la transformació del negoci. Les set regions geogràfiques actuals es convertiran en quatre, agrupades en Japó i ASEAN, Amèrica, Xina i la nova regió AMIEO. Formada per Europa –incloent Rússia, Àfrica, Orient Mitjà, Índia i Oceania, aquesta regió cobrirà més de 140 mercats amb una població de prop de 3.800 milions de persones i un mercat de 45 productes de Nissan. El 2019, la companyia va vendre 29 milions de vehicles en aquesta àrea, un 30% de les vendes mundials de vehicles. La nova regió ha de permetre una presa de decisions “més ràpida” i crear un model de treball “més flexible” en una sèrie de mercats on Nissan està electrificant la seva gamma de models.

L’actual president de Nissan Europa, Gianluca de Ficchy, serà el president de la nova regió, mentre que l’actual president de la regió AMI, Guillaume Cartier, n’assumirà la vicepresidència i serà el màxim responsable de màrqueting i vendes. La regió AMIEO i l’equip de gestió estaran operatius a partir de l’1 d’octubre. A partir d’aquesta data començarà la gestió de les funcions d’indústria, I+D, planificació, administració i finances dins de la nova regió. Els equips de vendes i màrqueting se seguiran centrant en geografies específiques per “garantir” que els productes i serveis de la companyia es mantenen “optimitzats” per als clients de tots els mercats. “Aquesta reorientació ens ajudarà a ser més competitius, millorar la qualitat i velocitat de les nostres operacions i ens permetrà implementar les últimes tecnologies de manera més conscient i més ràpida”, ha assegurat De Ficchy a través d’un comunicat. L’actual president de Nissan Europa també ha explicat que l’augment de l’escala de la nova regió “alinearà el negoci millor” per complir amb els “desafiaments” de la indústria de l’automoció. “Estem transformant l’empresa en una organització més àgil i orientada als beneficis. Com sempre, la nostra gent serà la força impulsora del nostre èxit futur i estic desitjant reunir a un grup de persones tan divers i amb tant talent”, ha manifestat Cartier.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió