Neix el Festival PLA de Juneda dedicat al cinema rural

|

- Publicitat -

ACN Juneda – Festival PLA és el nom del nou Festival de Cinema Rural de Juneda (Garrigues) que aposta per produccions ambientades en l’entorn rural amb l’objectiu de crear un marc on s’exalti i es celebri la cultura, per un costat, i la tradició, per l’altra. La primera edició del certamen es celebrarà del 26 al 28 d’abril i comptarà amb una selecció de pel·lícules entres les quals destaquen el clàssic ‘Cinema Paradiso’, ‘El mestre que va prometre el mar’, o el documental ‘Muyeres’ que protagonitza el músic Raül Refree, qui assistirà al festival per presentar l’obra nominada als premis Gaudí i contestar les preguntes dels assistents en un col·loqui posterior moderat per la cantautora Meritxell Gené.

La periodista i comunicadora Txell Bonet també assistirà a la primer edició del Festival PLA per moderar el col·loqui posterior a ‘El mestre que va prometre el mar’, nominada a 5 premis Goya, on l’especialista i professor Sebastià Gertrúdix descobrirà la fascinant història real darrera la pel·lícula. També hi participarà l’actriu junedenca Alexandra Olmo, una de les protagonistes del programa de TV3 ‘El Llop’, que presentarà la gala inaugural del certamen el divendres 26 d’abril.

Publicitat

També s’hi projectarà la candidata a l’Oscar ‘En nombre de la tierra’, l’estrena catalana de ‘La Suprema’ o un homenatge a l’escriptor lleidatà Josep Vallverdú, amb la projecció de varis capítols de la sèrie ‘Rovelló’, entre altres activitats.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió