ACN Barcelona.-La productora Mediapro ha anunciat aquest dijous una facturació de 1.967 milions d’euros durant el 2018, xifra que representa un increment del 20% respecte l’any anterior, gràcies a l’expansió de la seva activitat internacional. L’ebitda recurrent es va situar en els 222 milions d’euros, davant els 190 MEUR el 2017; mentre que les inversions van arribar als 69 milions d’euros i el deute net va arribar als 442 milions d’euros. Durant l’exercici anterior, la productora va adquirir els contractes de les Lligues 1 i 2 de França i el Mundial de Qatar, a més de la lliga canadenca i d’augmentar la producció de continguts. A més, afegeix l’empresa en un comunicat, s’ha consolidat la seva expansió en la divisió e-sports. La plantilla s’ha incrementat el 2018 fins els 6.695, dels quals 4.765 a l’Estat, i s’han incorporat 1.080 nous treballadors, dels quals 701 a Espanya.
De cara el 2019, el dels 25 anys de la productora, el grup s’ha fixat com a objectius continuar el creixement tant orgànic com inorgànic en totes les seves divisions, expandir les seves activitats a Llatinoamèrica, consolidar la presència a Àsia i explotar els drets de la lliga francesa, entre d’altres.