Edició 2095

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de abril del 2024
Edició 2095

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de abril del 2024

Mango preveu reduir un 80% de les emissions directes de diòxid de carboni el 2030

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-Mango preveu reduir un 80% de les emissions directes de diòxid de carboni per al 2030, així com un 35% les emissions produïdes en la cadena de subministrament per al mateix any. L’objectiu de la companyia és arribar a les zero emissions el 2050. Per fer-ho, l’empresa promou l’ús de fibres més sostenibles i té previst reduir el consum d’energia, aplicar mesures d’ecoeficiència a les botigues, magatzems i oficines, i augmentar gradualment el subministrament d’energia de fonts renovables. Així mateix, preveu minimitzar la generació de residus i l’ús de plàstics. Aquests nous valors estan en línia amb els acords internacionals subscrits per l’empresa, així com alineats amb els escenaris definits en l’Acord de París de les Nacions Unides.

“Els objectius que ens hem marcat per reduir les nostres emissions són ambiciosos i reflecteixen la ferma voluntat de continuar amb la transformació que estem portant a terme en la companyia, perquè sigui una empresa cada cop més sostenible”, ha assegurat la directora de RSC de Mango, Beatriz Bayo. Fa un any, la companyia va iniciar un projecte per substituir, de manera progressiva, les bosses de plàstic per transportar els productes des de l’origen a la botiga per bosses de paper. Així mateix, promou l’ús de fibres més sostenibles com, per exemple, el cotó orgànic, el polièster reciclat o les fibres cel·lulòsiques d’origen controlat. El març de 2021, Mango va anunciar que el 79% de les peces de la seva col·lecció ja tenien característiques sostenibles i que esperava arribar al 100% el 2022. L’empresa també té previst treballar juntament amb els seus proveïdors per influenciar de manera positiva tots els processos de la cadena de subministrament, prioritzant la col·laboració amb aquells que tenen objectius de reducció d’emissions alineats amb Mango.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió