Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024
Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024

Les plataformes de contingut educatiu de les editorials incrementen un 250% el seu ús durant el confinament

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-El nombre d’usuaris i continguts educatius en línia ha augmentat un 250% durant el confinament, segons dades del Gremi d’Editors de Catalunya. Des de la suspensió de les classes presencials, aproximadament 250.000 alumnes i professors han sol·licitat llicències d’accés a les plataformes en línia de les editorials per continuar l’educació a distància. El Gremi ha afirmat que això ha estat possible “gràcies a la ràpida resposta i a la iniciativa de les editorials” per obrir les seves plataformes i facilitar llicències gratuïtes. Ha afegit que l’increment d’usuaris ha comportat ampliar les infraestructures tecnològiques per tal de donar accés a més usuaris i un augment exponencial de la demanda d’assessorament i formació telemàtica.

Així, les editorials han hagut de triplicar de mitjana les tasques de suport i ajuda a l’usuari. A més, han impulsat cursos i activitats de formació en línia dirigits als docents per formar-los en l’ús de les eines digitals disponibles. D’altra banda, algunes editorials han incorporat en les darreres setmanes nous continguts i novetats previstes per al curs vinent, entre les quals han destacat el reforçament de les competències bàsiques. El Gremi ha destacat també que s’han desenvolupat aplicacions o adaptat les existents per a oferir a les famílies recursos especialment destinats a alumne d’educació infantil i continguts i consells per ajudar els seus fills a estudiar a casa, gestionar l’estrès, l’ansietat o la manca de concentració.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió