Diumenge, 2 d'octubre de 2022 - Edició 1529
La República

L’Agència Catalana de Turisme i el Barça renoven la seva aliança per promoure Catalunya com a destinació turística

ACN Barcelona.-L’Agència Catalana de Turisme i el Futbol Club Barcelona han renovat la seva aliança per promoure Catalunya com a destinació turística. El conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, i […]

Agències 20/09/2021

ACN Barcelona.-L’Agència Catalana de Turisme i el Futbol Club Barcelona han renovat la seva aliança per promoure Catalunya com a destinació turística. El conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, i el president del Barça, Joan Laporta, han firmat el conveni per a les properes tres temporades aquest dilluns al Camp Nou. L’agència governamental i el club blaugrana s’han compromès a treballar conjuntament per projectar la “marca Catalunya”, recuperar la demanda turística internacional i la transformació de la destinació. Segons han explicat, l’equip masculí i femení de futbol també “seran protagonistes en la projecció de la marca Catalunya al món”.

“El Barça no s’entendria sense Catalunya i Catalunya es projecta a nivell mundial amb més força de la mà del FC Barcelona, un gran ambaixador del país”, ha indicat el conseller. Per la seva part, Laporta ha volgut destacar que està “orgullós” que “el club sigui ambaixador de Catalunya pels seus valors, la seva dimensió i la seva identitat”.En la signatura també hi han estat presents el secretari general de l’Organització Mundial del Turisme, Zurab Pololikashvili, la directora general de Turisme, Marta Domènech, i el director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer.