ACN Barcelona – L’Agència Catalana de Notícies (ACN) estrena aquesta Diada nova imatge coincidint amb la celebració del seu 25è aniversari. A partir d’aquest dimecres, els serveis de l’Agència tindran un nou logotip i una nova gamma de colors corporatius, tant al seu portal com a les xarxes socials. Coincidint amb els seus primers 25 anys, l’ACN evoluciona el logo que ha estat la imatge del mitjà durant més d’una dècada. Des del 1999, l’agència pública de notícies ha publicat més de 3 milions de continguts, ja siguin textos, àudios, fotografies o vídeos, amb una mitjana de 400 documents diaris servits als seus subscriptors.
L’estrena de la nova imatge forma part de l’aposta de l’ACN per fer una renovació constant, que va començar amb la posada en marxa a principis del 2022 de la nova plataforma digital i un nou gestor intern de continguts. Des d’aleshores, s’han incorporat progressivament nous serveis, com el de periodisme de dades amb visualitzacions i descàrrega d’arxius, l’hemeroteca o les alertes personalitzades, pensades especialment aquestes últimes per a empreses i institucions.
A partir de dimecres, el canvi d’imatge es farà visible al portal www.acn.cat, però també a les xarxes socials de l’Agència, que en els últims mesos s’han reformulat per fer arribar alguns dels continguts elaborats per la redacció de l’ACN a tota la ciutadania. Així, la nova imatge també es podrà veure als comptes de l’Agència a X, Instagram i Tiktok.
També al canal de Telegram obert fa uns mesos, amb notícies d’última hora, temes propis, previsions o informacions destacades, la subscripció al qual es pot fer en aquest enllaç: https://t.me/+o3Pzs8GYt5E5YmY0
<strong>Servei de previsions a les 19.00</strong>
Coincidint amb el canvi d’imatge, l’ACN també avança una hora el seu servei de previsions. A partir d’aquest dimecres, els subscriptors podran conèixer els actes que la redacció de l’Agència té previst cobrir el dia següent a les set de la tarda, i no a les vuit com fins ara.