Edició 2099

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de abril del 2024
Edició 2099

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de abril del 2024

La vitivinícola Castell d’Or s’expandeix al mercat nacional

|

- Publicitat -

ACN Vila-rodona.-El grup Castell d’Or vol entrar amb força al mercat nacional. L’empresa vitivinícola segueix invertint a la nova seu de Vila-rodona (Alt Camp) per poder créixer i arribar a nous mercats. Es troben en un procés de renovació de la imatge de marca per atraure les principals cadenes de supermercats de Catalunya. El grup està format per 16 cellers cooperatius i tres plantes embotelladores. Castell d’Or, amb seu central a Vila-rodona, comercialitza un 90% del seu producte al mercat exterior, principalment a països de la Unió Europea, Estats Units, Japó, Canadà, Brasil, Mèxic i Rússia. Actualment estan desenvolupant una estratègia d’expansió al mercat nacional per tal de fer créixer la marca i aportar valor al territori.

El passat mes de setembre l’empresa va instal·lar-se a Vila-rodona, procedent de Vilafranca del Penedès. Aquesta nova seu, de 9.500 m2, compta amb dues plantes subterrànies amb una capacitat per a 11 milions d’ampolles i 1.053 palets, així com un magatzem logístic de 1.840 m2. En un futur proper, el grup vitivinícola informa que seguirà millorant i ampliant la nova seu per seguir creixent i acabar així el projecte iniciat ara farà unany i que va veure’s aturat per la pandèmia.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió