Dimecres, 4 d'agost de 2021 - Edició 1105
La República

La facturació per vendes online de Mango creix un 50% durant el confinament

ACN Barcelona.-El confinament ha disparat les vendes online de Mango, que entre el 15 de març i l’1 de juny ha facturat un 50% més que en el mateix període […]

Avatar
Agències 30/06/2020

ACN Barcelona.-El confinament ha disparat les vendes online de Mango, que entre el 15 de març i l’1 de juny ha facturat un 50% més que en el mateix període de l’any passat. Així, l’empresa de moda ha sumat prop de 900.000 nous clients digitals durant les restriccions imposades per la pandèmia de coronavirus, arribant gairebé als sis milions de clients actius en les seves plataformes de comerç electrònic. La tendència implica que Mango superarà d’escreix la previsió de creixement del canal online per aquest any, que era d’un 20%. L’any passat, les vendes per Internet van suposar un 24% de la facturació total de Mango amb 564 miions d’euros, i ja van créixer un 26,7%.

El CEO de Mango, Toni Ruiz, ha destacat que el canal online “està creixent per sobre de l’objectiu inicial del 20%” i que això suposa “una dada excel·lent”. “El confinament per la crisi sanitària de la covid-19 ha intensificat el procés de digitialització del sector. El fet d’haver començat el nostre e-commerce ara fa 20 anys ens ha permès afrontar aquesta situació excepcional amb plenes garanties i capacitats per atendre el creixement del comerç online”, ha afegit Ruiz.