Dijous, 5 d'agost de 2021 - Edició 1106
La República

La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es promocionen als mercats de proximitat amb la gira ‘Catalunya ReStart Europe’

ACN Tarragona.-L’Agència Catalana de Turisme ha iniciat la campanya turística ‘Catalunya ReStart Europe’, una gira per reactivar el turisme dels mercats de proximitat. A través del Grand Tour Catalunya, està […]

Avatar
Agències 16/06/2021

ACN Tarragona.-L’Agència Catalana de Turisme ha iniciat la campanya turística ‘Catalunya ReStart Europe’, una gira per reactivar el turisme dels mercats de proximitat. A través del Grand Tour Catalunya, està previst donar a conèixer la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre a cinc capitals europees: Berlín, París, Madrid, Àmsterdam i Londres. De moment, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ja s’ha donat a conèixer a Berlín, mentre que està previst que ho faci a Madrid el 29 de juny amb participació de les Terres de l’Ebre i l’1 de juliol a Londres amb presència de la Costa Daurada. En total, s’han plantejat cinc trams per descobrir els indrets menys massificats de la demarcació a mitjans de comunicació, ‘bloguers’ i ‘influencers’.

Entre les propostes que s’inclouen a la gira turística destaquen el Vendrell de Pau Casals, la vila vermella de Prades, el Monestir de Santes Creus o l’Horta de Sant Joan de Picasso, entre d’altres.Es tracta d’una iniciativa que s’inclou dins el Pla de màrqueting turístic de Catalunya 2018-2022, on s’hi han afegit els escenaris derivats de la situació posterior a l’esclat de la covid. És per aquest motiu que entre les propostes, es suggereix l’ús del vehicle privat i la recerca d’aquells espais on hi hagi menys aglomeracions. Més enllà del suport públic, el document compta amb l’acompanyament del sector privat.